مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-07بين الملل

آمریکا وضعیت اضطرار ملی در قبال سوریه و عراق را تمدید کرد


دولت بایدن با طرح اتهامات بی اساس علیه دولت سوریه، وضعیت اضطرار ملی در قبال این کشور را که از سال 2004 برقرار بوده و همچنین در فرمانی مجزا وضعیت اضطرار ملی در ارتباط با برقراری ثبات در عراق را تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق ) نماینده دائم روسیه در سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی هم اخیراً گفت که غرب از برنامه ریزی و حیله گری برای کنار گذاشتن دولت اسد از صحنه سیاسی دست نمی کشد.

الکساندر شولگین در گفت وگو با پایگاه خبری اسپوتنیک روسیه گفت: مخالفان دمشق با اقدامات خود برای تقویت منافع ژئوپلیتیک، سازمان منع سلاح های شیمیایی را به سقوط سوق می دهند.

او افزود:در بیست و پنجمین کنفرانس کشورهای عضو سازمان منع سلاح شیمیایی تصمیم سلب حقوق و امتیازات سوریه در این سازمان تصویب شد.

این کار از طریق جعل واقعیت ها، تبلیغات شدید و سیاه نمایی برخی از کشورها برای اطمینان از نتایج رأی گیری لازم درباره اسناد مربوطه انجام شد و متاسفانه سازمان منع سلاح شیمیایی به اینجا رسیده است.

نماینده دائم روسیه در سازمان منع سلاح شیمیایی گفت: همه اینها با تلاش ایالات متحده، فرانسه، انگلیس و دیگر کشورها انجام می شود.

آنها حمایت مالی از برنامه های سرنگونی دولت بشار اسد را از صحنه سیاسی متوقف نمی کنند، زیرا دولت اسد آن دولتی که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا وضعیت اضطرار ملی در قبال سوریه و عراق را تمدید کرد

آمریکا وضعیت اضطرار ملی در قبال سوریه و عراق را تمدید کرد