مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-07اجتماعي

اجرای بیش از 30 برنامه در هفته هلال احمر گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه در هفته هلال احمر استان خبر داد و گفت: 18 لغایت 24 اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه در هفته هلال احمر استان خبر داد و گفت: 18 لغایت 24 اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته هلال احمر، میثاق با آرمان های شهدا، افتتاح خانه های هلال در سطح جمعیت هلال احمر و شعب، تجهیز خانه های هلال فعال در سطح گیلان به جعبه کمک های اولیه و عیادت از بیماران و سالمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی را از جمله برنامه های این هفته دانست و عنوان کرد: شعار ملی هفته هلال احمر امسال یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی و شعار بین المللی آن توقف ناشدنی، شکست ناپذیر و مقایسه نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر گیلان دارای 16 شعبه و 27 پایگاه امداد و نجات و 428 خانه هلال و شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی است، افزود: در طول سال دوره های آموزشی مختلف در اردوگاه های چاف لنگرود، منجیل و شعب استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 30 برنامه در هفته هلال احمر گیلان

اجرای بیش از 30 برنامه در هفته هلال احمر گیلان