مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-07اقتصادي

تشریح 12 خدمت بیمه ای غیر حضوری تامین اجتماعی/از پرداخت هدیه ازدواج تا غرامت دستمزد


معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، به تشریح 12 خدمت بیمه ای در قالب طرح 3070 پرداخت.

- ، مهرداد قریب، با عنوان این مطلب که مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی برای دریافت خدمات بیمه ای در بیشتر مواقع موجب ازدحام و طولانی شدن مدت زمان ارائه خدمت می گردید، گفت: این موضوع همواره سبب نارضایتی مراجعین و البته همکاران نیز بوده است.

وی افزود: از مهم ترین دغدغه های خاطر همیشگی مسئولین تأمین اجتماعی حل مشکل بار مراجعه و تسریع و تسهیل در فرآیندها بوده و پایان دادن به این معضلات تنها با اصلاح فرآیندهای کسب و کاری و استفاده از فن آوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی امکان پذیر خواهد شد.

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی با عنوان این مطلب که حوزه امور بیمه شدگان عهده دار خدمات متنوع و گوناگونی بوده و یکی از پرمخاطب ترین واحدهای شعب سازمان تأمین اجتماعی است، ادامه داد: به منظور کاهش محسوس بار مراجعه به شعب و افزایش خدمات غیر حضوری بیمه شدگان، تعداد 12 خدمت از طرح 3070 در حوزه بیمه ای تعریف شده است.

قریب به تشریح این 12 خدمت پرداخت و گفت: 1- پرداخت غیر حضوری هدیه ازدواج، 2- پرداخت غیر حضوری غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان داری تست PCR مثبت ، 3- انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری، 4- سرویس غیر حضوری دریافت حق بیمه و احتساب سوابق خدمت سربازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح 12 خدمت بیمه ای غیر حضوری تامین اجتماعی/از پرداخت هدیه ازدواج تا غرامت دستمزد

تشریح 12 خدمت بیمه ای غیر حضوری تامین اجتماعی/از پرداخت هدیه ازدواج تا غرامت دستمزد