مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-07پزشكي

رییسی: واکسن تولید داخل برای مردم دلنشین تر است


ابراهیم رییسی ​رییس قوه قضاییه گفت: واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تایید شود، مردم استفاده می کنند.

البته که برای مردم دلنشین تر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی عصر روز پنجشنبه (16 اردیبهشت) در دیدار وزیر و جمعی از مسئولان بهداشت و درمان کشور و دست اندرکاران تولید واکسن مقابله با کرونا، از تلاش های پزشکان و کادر درمان برای صیانت از جان مردم در برابر ویروس کرونا تقدیر کرد.

رییس قوه قضاییه گفت: حقیقتاً مجموعه بهداشت و درمان در دوران شیوع کرونا که فراگیری آن در جهان شرایط ویژه ای برای ما و مردم دنیا به وجود آورده، خوش درخشیده و موفقیت های زیادی به دست آوردند.

رییسی از توکل به خداوند، هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همدلی و همیاری مردم و کمک های مؤمنانه سازمان ها و گروه های جهادی و مردمی به عنوان رمز موفقیت کشورمان در عرصه مقابله با کرونا یاد کرد.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: کمک های مومنانه ای که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند و از خود گذشتگی مردم در همیارییکدیگر و حضور همگان در صحنه، از ویژگی هایی است که به برکت انقلاب اسلامی در این کشور داریم که می توان با این ظرفیت، گره های دیگر را نیز در کشور گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: واکسن تولید داخل برای مردم دلنشین تر است

رییسی: واکسن تولید داخل برای مردم دلنشین تر است