مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-06سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمن است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 موجب تثبیت مشروعیت نظام شده و دشمن را ناامید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، اظهار کرد: مادامی که دشمنان بدانند نظام از پشتوانه مردمی برخوردار است، فکر ضربه زدن به نظام را هم از سر بیرون می کنند از طرفی رییس جمهوری نیز با مشروعیت بیشتری در مناسبات بین المللی حضور می یابد.

وی مشارکت گسترده در انتخابات را سرمایه ملی دانست و افزود: مردم، مجریان انتخابات و کسانی که صلاحیت آن ها برای نامزدی در انتخابات تأیید می شود به عنوان اضلاع فرایند انتخابات، نقش مهمی در این کارزار دارند و همه این اضلاع باید در ایجاد شور و مشارکت انتخاباتی دخیل باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: برخی داوطلبان از هم اکنون وعده هایی به مردم می دهند که در اختیار قانونی آن ها نیست و نیاز به تصویب دستگاه های مختلف دارد که این وعده ها تنها برای اخذ رأی است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه این افراد باید برنامه های عملیاتی بر مبنای قانون وعده دهند، افزود: مردم هوشیار هستند و به کسی که وعده های غیرعملی می دهد اقبالی نشان نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمن است

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناامیدی دشمن است