مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 02:052021-05-06بين الملل

رییس موساد با مقامات امنیتی بحرین گفتگو کرد


رییس سازمان جاسوسی اسراییل برای انجام یک دیدار رسمی و گفتگو پیرامون دستورکار امنیتی و راههای گسترش همکاری دوجانبه به بحرین سفر کرد.

- به نقل از اسپوتنیک، یوسی کوهن رییس موساد در یک دیدار رسمی از بحرین پیرامون دستورکار امنیتی و راه های گسترش همکاری دوجانبه با همتایان بحرینی خود دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری رسمی بحرین با انتشار این خبر اعلام کرد که رییس موساد با عادل بن خلیفه آل فاضل رییس آژانس امنیت ملی بحرین و شیخ احمد بن عبدالعزیز آل خلیفه رییس آژانس امنیت راهبردی بحرین دیدار کرده است.

دو طرف در این دیدار پیرامون راه های تقویت همکاری، موضوعات امنیتی، تحولات منطقه ای و همچنین موضوعات مورد علاقه مشترک گفتگو کردند.

این در حالی است که بحرین و رژیم صهیونیستی ماه میلادی گذشته نیز در مورد تصدیق متقابل مجوزهای سفر و گواهینامه های واکسیناسیون برای از سرگیری مسافرت ها بدون قرنطینه میان بحرین و فلسطین اشغالی به توافق رسیدند.

گفتنی است، سال میلادی گذشته چهار کشور امارات متحده عربی، بحرین، مغرب و سودان با امضای توافقنامه آبراهام (ابراهیم) به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اقدام کردند.

این اقدام که با تشویق و میانجی گری دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا و تا حد زیادی با هدف مقابله با ایران صورت گرفت، با واکنش منفی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس موساد با مقامات امنیتی بحرین گفتگو کرد

رییس موساد با مقامات امنیتی بحرین گفتگو کرد