مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 20:552021-05-06سياسي

انجام تست از ملوانان شناورهای ورودی از کشورهای حاشیه خلیج فارس


با توجه به اینکه ملوانان ما با کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباط تجاری دارند، در ورودی بندر سجافی هندیجان از تمام ملوانانی که با شناورهای تجاری وارد خواهند شد، - ایسنا/خوزستان فرماندار هندیجان گفت: با توجه به اینکه ملوانان ما با کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباط تجاری دارند، در ورودی بندر سجافی هندیجان از تمام ملوانانی که با شناورهای تجاری وارد خواهند شد، تست کرونا گرفته می شود.

علی بویری با اشاره به مشاهده بیماران مبتلا به ویروس کرونای هندی در استان بوشهر، اظهار کرد: در ورودی استان خوزستان از سمت استان بوشهر در ایستگاه شاه عبدالله هندیجان، نظارت هایی انجام می شود و مقرر شده است که ستاد ملی مقابله با کرونا نیز دستورالعمل هایی در زمینه تردد بین استانی در روزهای آینده داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه ملوانان ما با کشورهای حاشیه خلیج فارس ارتباط تجاری دارند، در ورودی بندر سجافی هندیجان از تمام ملوانانی که با شناورهای تجاری وارد خواهند شد، تست کرونا گرفته می شود و پس از آن، مجوز ورود به هندیجان به آن ها داده می شود.

فرماندار هندیجان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: وضعیت هندیجان در هفته گذشته نارنجی بود؛ محدودیت های سختگیرانه ای اعمال شد و با هماهنگی مردم و مسئولین، اکنون وضعیت شهرستان زرد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست از ملوانان شناورهای ورودی از کشورهای حاشیه خلیج فارس

انجام تست از ملوانان شناورهای ورودی از کشورهای حاشیه خلیج فارس