مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-05-06فرهنگي

چرا سینمای آسیا از آمریکا قوی تر است؟/ فیلمنامه خودمان را بسازیم یا نوشته دیگران


دو دسته متفاوت کارگردان وجود دارد: آنهایی که خودشان فیلمنامه را می نویسند و آنهایی که خودشان نمی نویسند.

خیلی به ندرت پیش می آید که کارگردانی جزء هر دو دسته باشد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در سینما دو دست ه کارگردان وجود دارد، آنهایی که خودشان فیلمنامه را می نویسند و آنهایی که خودشان نمی نویسند.

به ندرت پیش می آید که کارگردانی جزء هر دو دسته باشد.

اما کدامیک کارگردان های بهتری هستند؟   * فیلمنامه بد، سر صحنه قابل اصلاح نیست وودی آلن کارگردان مشهور آمریکایی در این باره می گوید: منظور از این دسته بندی این نیست که یکی بهتر از دیگری است.

وقتی که فیلمنامه را خودتان می نویسید، چیزی که نصیب شما می شود آن است که همیشه به نوعی یک ایده خاص خواهید داشت.

بنابراین تماشاچیان از نظر شخصی با چنین کارگردانی بیشتر ارتباط برقرار می کنند.

او تأکید می کند: اشتباه است که کاری را شروع کنید که فیلمنامه اش ضعیف است یا آماده نیست و فکر می کنید عیبی ندارد سر صحنه درستش می کنم .

تجربه به من نشان داده اگر فیلمنامه خوبی داشته باشید، هر بلایی که سر فیلمتان بیاورید، همچنان فیلم خوبی خواهید داشت، در حالی که با یک فیلمنامه بد هر قدر هم که از نظر کارگردانی عالی کار کنید، فرق چندانی نخواهد داشت و کارتان بد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سینمای آسیا از آمریکا قوی تر است؟/ فیلمنامه خودمان را بسازیم یا نوشته دیگران

چرا سینمای آسیا از آمریکا قوی تر است؟/ فیلمنامه خودمان را بسازیم یا نوشته دیگران