مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-05-06سياسي

«سفر نروید»؛ شاه بیت یک سال مدیریت ستاد کرونا


عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: شاه بیت و کل خروجی ستاد ملی مقابله با کرونا در یک سال و نیم اخیر برای مدیریت سفر و صنعت گردشگری، توصیه «در خانه بمانید و سفر نروید» بوده است.

- عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: شاه بیت و کل خروجی ستاد ملی مقابله با کرونا در یک سال و نیم اخیر برای مدیریت سفر و صنعت گردشگری، توصیه در خانه بمانید و سفر نروید بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب طلایی در وبینار هسته علمی جهانگردی فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) با موضوع بحران کرونا و مدیریت گردشگری ایران اظهار کرد: با بررسی صنعت گردشگری از دهه 80 به بعد، روند رو به رشدی را مشاهده خواهیم کرد که البته در تمام این دوران، بحران مقوله ای ناآشنا برای صنعت گردشگری ایران نبوده است و فعالان صنعت گردشگری با آن زیست کرده اند.

بنابراین فقط بحث بحران کرونا نیست؛ مؤخرترین آن ها، سیل بهار سال 98، کشوری در آستانه جنگ به دنبال ترور سردار قاسم سلیمانی و جریان هواپیمای اوکراینی بود که همگی مصائب گردشگری کشور شدند.

او از سوی دیگر به کاهش سرانه درآمد و اثر آن در سفر اشاره و اظهار کرد: میانگین درآمد سرانه مردم در سال 98 نسبت به سال 90 حدود 33 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفر نروید»؛ شاه بیت یک سال مدیریت ستاد کرونا

«سفر نروید»؛ شاه بیت یک سال مدیریت ستاد کرونا