مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-05-06سياسي

جبهه مقاومت در ناکام گذاشتن طرح های آمریکا ظهور یافته است


نماینده جنبش حماس فلسطین در ایران گفت: امروزه جبهه مقاومت در ناکام گذاشتن بسیاری از طرح های آمریکا ظهور یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده جنبش حماس فلسطین در ایران گفت: امروزه جبهه مقاومت در ناکام گذاشتن بسیاری از طرح های آمریکا ظهور یافته است.

دکتر خالد القدومی در همایش بین المللی شکست شیطان بزرگ از صحرای طبس تا سرزمین قدس شریف ، اظهار کرد: هر طرح و پروژه ای چنانچه سه عامل در آن محقق شود حتما قرین موفقیت می شود.

وی با بیان اینکه شکست عملیات پنجه عقاب نیز از جمله این موارد بود، افزود: آن سه عامل شامل عدالت، اراده و تصمیم و لطف و عنایت الهی است.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلامی در بسیاری از مواقع این موازنه وجود داشته است و هرجا این سه دلیل وجود داشته مسلمانان به موفقیت رسیده اند، تصریح کرد: همواره آن گروه پیروز بوده که از این سه عامل برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم نیز به ویزگی های صابران که موفق می شوند تأکید شده، تصریح کرد: نکته دیگری که باید بیان شود افول آمریکا است و شایسته است وقتی در مورد این موضوع صحبت می کنیم معیار و شاخصی را برای آن تعیین کنیم.

وی با اشاره به قلدری آمریکا در طول تاریخ، تصریح کرد: برخی از فلسطینی ها انتظار داشتند با آمدن دولت بایدن تصمیمات و اقدامات ناقض دیپلماسی و قوانین بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت در ناکام گذاشتن طرح های آمریکا ظهور یافته است

جبهه مقاومت در ناکام گذاشتن طرح های آمریکا ظهور یافته است