مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-05-06سياسي

روز قدس تجلی وحدت امت اسلام است


بخشدار پشتکوه خاش سیستان و بلوچستان گفت: علیرضا شهنوازان در گفت و گو با ایسنا افزود: روز جهانی قدس، تجلی وحدت امت اسلام بوده و در این روز مسلمانان در ایران و جهان با زبان روزه، - ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار پشتکوه خاش سیستان و بلوچستان گفت: علیرضا شهنوازان در گفت و گو با ایسنا افزود: روز جهانی قدس، تجلی وحدت امت اسلام بوده و در این روز مسلمانان در ایران و جهان با زبان روزه، نابودی غده سرطانی اسراییل را فریاد می زنند.

علیرضا شهنوازان در گفت و گو با ایسنا افزود:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده تا دنیا بداند امت اسلام در دفاع از آرمانهای مقدس شان و آزادی قدس شریف و نجات فلسطینیان از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی یک هدف را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: بیت المقدس به عنوان قبله نخست مسلمانان از مکانهای مهم عبادت امت اسلامی به شمار می رود، بنابراین دشمنان استکباری و صهیونیستی باید بدانند که آزادی قدس آرمان مشترک تمام مسلمانان جهان است.

وی ادامه داد: ملت سربلند ایران اسلامی از سالهای نخستین انقلاب اسلامی به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری عمل کرده و مقتدرانه پای آرمانهای والای امت اسلام ایستاده اند و با ادامه راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه و میدان مقاومت به عزتمندی اسلام و نجات قدس شریف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس تجلی وحدت امت اسلام است

روز قدس تجلی وحدت امت اسلام است