مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-06سياسي

رژیم صهیونیستی در نقطه اوج بحران سیاسی


چندین عامل اصلی و فرعی شرایطی را در فضای سیاسی رژیم صهیونیستی ایجاد کرده که انسداد سیاسی را باید از این پس یک پدیده درازمدت در این رژیم بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چهارمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در عرض دو سال گذشته در تاریخ سوم فروردین برگزار شد تا شاید گشایشی در گره سیاسی این رژیم پدید آید، اما نتایج نشان از پیچیده تر شدن این بحران داشت و شاید مقامات صهیونیست تصمیم به برگزاری پنجمین انتخابات بگیرند.

ماجرای انتخابات تکراری نیز این است که هیچ فراکسیون و حزبی توانایی کسب اکثریت آراء را ندارد تا بتواند اقدام به تشکیل دولت کند و از این رو در دو سال گذشته ائتلافی برای تشکیل کابینه شکل نگرفته یا همچون کابینه سال گذشته پایدار نمانده است.

سؤال این است که ریشه های این بحران سیاسی که گویی همچنان دامن گیر صهیونیست هاست، چیست؟ رژیم صهیونیستی در سال های گذشته با بحران های داخلی متعدد مواجه بوده که شرایط خاصی را برای این رژیم ایجاد کرده است، عمده تهدیدات متوجه صهیونیست ها در ده ها سال گذشته از بیرون سرزمین اشغالی بوده و فضای داخلی شرایط آرامی را سپری کرده است، اما تهدیدات داخلی در سال های گذشته به طور کم سابقه ای خود را بر فضای سیاسی این رژیم تحمیل کرده و سایه تهدیدات خارجی و داخلی همزمان بر سر صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در نقطه اوج بحران سیاسی

رژیم صهیونیستی در نقطه اوج بحران سیاسی