مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-06سياسي

عادی سازی رابطه با اسراییل فاجعه آمیزترین اتفاق قرن است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت رسانه برای نمایش جنایات صهیونیست ها، گفت: عادی سازی رابطه با اسراییل فاجعه آمیزترین اتفاق قرن است.

- ، آیت الله رضا رمضانی گیلانی شامگاه پنج شنبه در ویژه برنامه روز قدس که به صورت تلویزیونی برگزار شد با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس هر ساله با شکوه برگزار می شود، بیان کرد: تنها گزینه ای که درباره قدس مطرح است مسئله مقاومت است و مذاکره درباره آن خیالی بیش نیست.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) فلسطین افزود: آوارگان فلسطینی باید به کشور خود بازگشته و اشغالگران نیز باید اخراج شوند و مردم فلسطین باید در حاکمیت کشور خود نقش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئله مقاومت در قرآن و روایات مورد تاکید قرار گرفته و بیشترین آیات قرآن درباره جهاد است، بیان کرد: حدود 400 آیه در قرآن مربوط به جهاد است اما عده ای معتقدند که آیات جهاد باید حذف شود.

اعتلای کلمه الله و روح توحید اهداف حوزه مقاومت است آیت الله رمضانی با بیان اینکه مقاومت برای استبداد، استثمار، خودکامگی و سلطه گری نیست، عنوان کرد: اهداف حوزه مقاومت اعتلای کلمه الله و روح توحید است تا بشر به سعادت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی رابطه با اسراییل فاجعه آمیزترین اتفاق قرن است

عادی سازی رابطه با اسراییل فاجعه آمیزترین اتفاق قرن است