مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 18:002021-05-06سياسي

حذف غربالگری جنین از منظر موافقان


غربالگری جنین این روزها یکی از موضوعات پرچالشی است که موافقان و مخالفان از جنبه های مختلف به آن پرداخته اند و تلاش می کنند با نظرات خود قانونگذاران و مسئولان را برای بهترین تصمیم گیری در موضوع حیاتی که سرنوشت انسان های بسیاری به آن بستگی دارد، - ایسنا/اصفهان غربالگری جنین این روزها یکی از موضوعات پرچالشی است که موافقان و مخالفان از جنبه های مختلف به آن پرداخته اند و تلاش می کنند با نظرات خود قانونگذاران و مسئولان را برای بهترین تصمیم گیری در موضوع حیاتی که سرنوشت انسان های بسیاری به آن بستگی دارد، یاری کنند.

چالش های فقهی، پزشکی و اخلاقی غربالگری جنین با حضور اساتید حوزوی، دانشگاهی و پزشکان متخصص غربالگری جنین در نشست مجازی عصر امروز (پنجشنبه_16 اردیبهشت) به همت بسیج دانشجویی استان اصفهان بررسی شد.

به جای حذف معلولین، مشکلات معلولین را حذف کنید علی همت محمودنژاد، مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولین ایران، در ابتدای این نشست اظها کرد: در طول تاریخ بشریت معلولین دستخوش تحولات زیادی شده اند، آن هم به خاطر تصمیماتی که افراد غیرمعلول برای آنها گرفته اند.

در قرون وسطی فرد معلول را در آتش می انداختند، هیتلر برای پاکسازی نژاد انسان ها معلولان را در کوره های آتش سوزی سوزاند، اما در اسلام رویه فرق کرد، به طوری که پیامبر(ص) چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف غربالگری جنین از منظر موافقان

حذف غربالگری جنین از منظر موافقان