مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-06حوادث

پیدا شدن جسد یکی از معدنچیان طزره/ مرگ معدنکاران در همان ساعات اولیه ریزش معدن


مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی از پیدا کردن جسد یکی از معدنچیان محبوس در معدن طزره دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی از پیدا کردن جسد یکی از معدنچیان محبوس در معدن طزره دامغان خبر داد.

منصور شریفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش امدادگران بعد از شش روز جستجو ساعاتی قبل پیکر یکی از دو معدنکار معدن البرز شرقی در طزره پیدا شد.

وی از تلاش برای یافتن پیکر دومین معدنکار خبر داد و افزود: تیم های امدادگر به طور مداوم در حال کار و حفر در محل حادثه هستند تا به پیکر دیگر معدنچی گرفتار در این معدن دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه پیکر پیدا شده مربوط به زنده یاد میلاد روشنایی است تصریح کرد: به نظر می رسد که معدنکاران محبوس در همان لحظات اولیه آوار معدن جان باختند.

شریفی از انتقال پیکر این معدنچی دامغانی به پزشکی قانونی خبر داد و اضافه کرد: امدادگران در حال حاضر مشغول حفر منطقه هستند و امیدواریم به آقای افضلی دیگر معدنکار گرفتار در این معدن دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی در پاسخ به پرسش ایسنا در ارتباط با طولانی شدن فرآیند امدادرسانی گفت: این هفته یک کریدور به موازات کارگاه ها ایجاد و شب گذشته این کریدور تکمیل شد و از همین روامشب به پیکر یکی از معدنچیان دست پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن جسد یکی از معدنچیان طزره/ مرگ معدنکاران در همان ساعات اولیه ریزش معدن

پیدا شدن جسد یکی از معدنچیان طزره/ مرگ معدنکاران در همان ساعات اولیه ریزش معدن