مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-06اجتماعي

اجرای پروژه آگاهی افزایی مشارکتی کووید19 در نیشابور


مدیرعامل انجمن مردم نهاد آوای طبیعت نیشابور و مدیر اجرایی پروژه آگاهی افزایی مشارکتی کووید 19 در شهرستان های فیروزه، زبرخان و نیشابور گفت: 1200 نفر در برنامه های آموزشی آنلاین انجمن آوای طبیعت نیشابور در خصوص طرح آگاهی افزایی مشارکتی کووید 19 شرکت داشته .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل انجمن مردم نهاد آوای طبیعت نیشابور و مدیر اجرایی پروژه آگاهی افزایی مشارکتی کووید 19 در شهرستان های فیروزه، زبرخان و نیشابور گفت: 1200 نفر در برنامه های آموزشی آنلاین انجمن آوای طبیعت نیشابور در خصوص طرح آگاهی افزایی مشارکتی کووید 19 شرکت داشته اند و پیش بینی می شود تا انتهای پروژه بیش از 5000 نفر از طریق برنامه های آنلاین و بیش از 500 نفر در کارگاه های میدانی در شهرستان های نیشابور،فیروزه و زبرخان مورد آموزش های این طرح قرار گیرند.

شاهین شفیعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پروژه آگاهی افزایی مشارکتی کووید 19 یک طرح بین المللی برای افزایش آگاهی جوامع مختلف در خصوص پاندمی ویروس کرونا در سطح جهانی است.

این پروژه با حمایت دفتر کمک های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی برنامه عمران سازمان ملل متحد (SGP-UNDP) در ایران هم در از طریق برخی سازمان های مردم نهاد به عنوان مجریان طرح در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه آگاهی افزایی مشارکتی کووید19 در نیشابور

اجرای پروژه آگاهی افزایی مشارکتی کووید19 در نیشابور