مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-05-06اقتصادي

تولید لوازم خانگی 24 درصد افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از افزایش 24 درصد تولید لوازم خانگی در سال 99 خبر داد و گفت: پیش بینی برنامه تولید برای سال 99 از نظر تعداد حدود 12 میلیون عدد اعم از لوازم خانگی کوچک و بزرگ بود که این رقم تا پایان سال به حدود 15 میلیون افزایش یافت که نشان .

- رییس انجمن لوازم خانگی ایران از افزایش 24 درصد تولید لوازم خانگی در سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از افزایش 24 درصد تولید لوازم خانگی در سال 99 خبر داد و گفت: پیش بینی برنامه تولید برای سال 99 از نظر تعداد حدود 12 میلیون عدد اعم از لوازم خانگی کوچک و بزرگ بود که این رقم تا پایان سال به حدود 15 میلیون افزایش یافت که نشان دهنده رشد 24 درصدی تولید در کشور است.

وی افزود: همزمان در خدمات پس از فروش، کیفی سازی محصولات، بومی سازی حداکثری و صادرات رشد خوبی داشتیم و سال گذشته 345 میلیون دلار انواع محصولات لوازم خانگی به خارج از کشور صادر شد.

هاشمی با بیان اینکه تولید لوازم خانگی در کشور به لحاظ انرژی و نیروی کار ارزان و شرایط جغرافیایی یک مزیت محسوب می شود گفت: باید از این صنعت بیش از این حمایت کرد.

رییس انجمن لوازم خانگی ایران در خصوص بازگشت شرکت های خارجی به کشور در صورت رفع تحریم ها نیز گفت: باید مراقب باشیم به هیچ عنوان محصول نهایی وارد کشور نشود و سیاست های کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لوازم خانگی 24 درصد افزایش یافت

تولید لوازم خانگی 24 درصد افزایش یافت