مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-06بين الملل

گمانه زنی مقام روس درباره دور پایانی مذاکرات هسته ای در وین


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت، دور جدید مذاکرات احیای برجام که شاید آخرین دور باشد، فردا در وین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین روز پنجشنبه گفت، شاید مذاکرات پیش رو در وین، آخرین دور گفت وگوها برای احیای برجام باشد.

اولیانوف در پیامی توییتری نوشت: دور بعدی گفت وگوهای وین (چه کسی می داند؟ شاید آخرین دور) درباره بازگشت به تعهدات کامل برجام هفتم مِی برگزار می شود .

این دیپلمات روس افزود: البته که اگر نیاز باشد، ممکن است مذاکره کنندگان تصمیم بگیرند توقف دیگری را ترتیب دهند تا دستورالعمل های متعاقب را از پایتخت ها دریافت کنند .

از سوی دیگر، یک مقام آمریکایی نیز امروز (پنجشنبه) اعلام کرد احتمال بازگشت دوجانبه ایران و آمریکا به برجام طی هفته های آینده وجود دارد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین امروز بعدازظهر وارد خاک اتریش شد.

عراقچی امروز با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مقر آژانس در وین، دیدار کرد.

  این دیدار در حالی انجام می شود که روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اخیرا گزارش داد که هیأتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی مقام روس درباره دور پایانی مذاکرات هسته ای در وین

گمانه زنی مقام روس درباره دور پایانی مذاکرات هسته ای در وین