مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-06اقتصادي

آیا سهام عدالت به وارث قانونی منتقل می شود؟


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی 677 هزار نفر سهام عدالت دریافت کردند که 84 درصد جمعیت استان هستند، گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی 677 هزار نفر سهام عدالت دریافت کردند که 84 درصد جمعیت استان هستند، گفت: سهام عدالت برای افراد فوت شده به وارث قانونی منتقل می شود و در این راستا سامانه ای تعریف شده است اما هنوز امکان ثبت نام وجود ندارد و در صورت امکان ثبت نام اطلاع رسانی می شود.

عیسی جعفری گیو، امروز پنج شنبه 16 اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی 677 هزار نفر سهام عدالت دریافت کردند که بر اساس سرشماری سال 95، 84 درصد جمعیت استان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به سود سهام عدالت متوفیان اشاره کرد و افزود: سهام عدالت برای افراد فوت شده به وارث قانونی منتقل می شود و در این راستا سامانه ای تعریف شده است اما هنوز امکان ثبت نام وجود ندارد و در صورت امکان ثبت نام اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث سود سهام عدالت، سود سال 95,96 و 97 طی سه مرحله واریز شد بیان کرد: 50 درصد از سود سال 98 نیز در اسفندماه به حساب سهامدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سهام عدالت به وارث قانونی منتقل می شود؟

آیا سهام عدالت به وارث قانونی منتقل می شود؟