مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-05-06حوادث

کشف 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشان


فرمانده انتظامی کاشان اصفهان گفت: 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی از کارگاهی متروکه و غیرفعال دریکی از شهرک های صنعتی این شهرستان کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین بساطی پیش از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و به کارگیری دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز قاچاق در کارگاهی متروکه و غیرفعال دریکی از شهرک های صنعتی شهر کاشان مأموران پلیس امنیت اقتصادی مراتب را به طور ویژه در دستور کار قراردادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: مأموران پس از شناسایی محل موردنظر و هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در محل حاضر شدند و علاوه بر کشف 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز قاچاق، یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

وی گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به ویژه امنیت جامعه، در صورت اطلاع ازاین گونه موارد موضوع را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان احشام در کاشان/ سرقت 281 رأس دام فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشان

کشف 802 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشان