مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-05-06اجتماعي

آماده باش 100 درصدی عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از آماده باش 100 درصدی عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد.

- ، در خصوص وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: ساعتی قبل از سمت غرب استان تهران شاهد بارندگی رگباری شدید هستیم و هم اکنون بارندگی ها به مرکز استان رسیده و طبق پیش بینی ها سامانه های بارشی فعال شده و احتمال باد شدید و تگرگ نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در اتوبان قم حدفاصل عوارضی قم به دلیل مسیر و محور بهشت زهرا به تهران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم گفت: وضعیت ترافیک در اتوبان تهران - کرج و آزادراه تهران - ساوه و تهران - شهریا ر نیز با ترافیک پرحجم و روان همراه است.

مصدقی از ترافیک سنگین و پرحجم در محدوده پلیس راه بومهن به جاجرود و محدوده گیلاوند نیز خبر داد و عنوان داشت: محور هراز و تهران - شمال نیز هم اکنون دارای ترافیک سبک و عادی است.

معاون راهداری و حمل و نقل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه بارندگی ها به سمت شرق در حال حرکت است نیز بلیان داشت: احتمال سیلاب و تگرگ و طغیان رودخانه ها وجود دارد و به همین دلیل عوامل راهداری در آماده باش 100 درصد هستند و راه های استان از طریق دوربین های جوی کنترل می شوند و رانندگان لودر و گریدر و ماشین های سنگین و سبک در راه ها مستقر هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 100 درصدی عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران

آماده باش 100 درصدی عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران