مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-06سياسي

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان


مدیرکل اوقاف هرمزگان از اجرای هشتمین مرحله رزمایش «ضیافت همدلی» و توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل اوقاف هرمزگان از اجرای هشتمین مرحله رزمایش ضیافت همدلی و توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان، ظهر امروز (16 اردیبهشت) در بارگاه امامزاده سیدمظفر بندرعباس، اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی، امروز هشتمین مرحله این رزمایش در مجموعه اوقاف تحت عنوان ضیافت همدلی با توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، اجرا شد.

وی افزود: از ابتدای شروع این طرح در هرمزگان تا امروز 32 هزار بسته معیشتی و 160 هزار قلم بهداشتی، بین خانواده های نیازمند استان توزیع و 4 مرکز تولید و توزیع ماسک در بقاع متبرکه استان ایجاد شده و همه این اقدامات شایسته در مجموعه اوقاف به پشتوانه نیات خیرخواهانه واقفین و همت والای خیرین استان است و آرزوی قبولی این خدمات را از خداوند متعال دارم.

مدیرکل اوقاف هرمزگان در پایان یادآور شد: با توجه به بلیه بزرگی که کشور و جهان را درگیر خود کرده، یکی از اقدامات خوب و شایسته ای که قابلیت بهره برداری برای متولیان امر در این حوزه را ایجاد می کند، ثبت وقف ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان