مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-06سياسي

توزیع 10 هزار بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان کرمانشاهی


به همت خادمیاران رضوی استان کرمانشاه 10 هزار بسته کمک مومنانه در پویش سفره ای به وسعت ایران بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نیازمندان به همت آستان قدس و خادم یاران رضوی در استان کرمانشاه آغاز شد و این کمک ها تا کنون ادامه دارد.

وی افزود: تولیت آستان قدس رضوی بر استمرار تهیه و توزیع کمک های مومنانه تاکید داشته و با برنامه ریزی های صورت گرفته در پویش سفره ای به وسعت ایران تلاش شده تا خادم یاران نقش اصلی را ایفا کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: کمک های مومنانه سال گذشته با مشارکت کانون خدمت رضوی استان کرمانشاه و کمک خیرین تهیه و توزیع شد اما در سال جاری بیش از 95 درصد کمک ها مردمی است.

امامیان با اشاره به نقش خادم یاران رضوی در جمع آوری کمک های مردمی بیان کرد: هر خادم یار رضوی با ارتباط با خیرین و مردم در تهیه هشت بسته معیشتی مشارکت داشته و در مجموع بیش از 200 میلیون تومان وجه نقد توسط خادم یاران رضوی استان کرمانشاه به حساب آستان قدس رضوی واریز شده است.

وی خاطر نشان کرد: تهیه 10 هزار بسته کمک مومنانه توسط خادم یاران رضوی استان کرمانشاه نشان دهنده ظرفیت عظیم کانون های خدمت رضوی در استان کرمانشاه است و در توزیع بسته های کمک معیشتی با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری مستمر داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان کرمانشاهی

توزیع 10 هزار بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان کرمانشاهی