مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-06سياسي

لزوم تعیین تکلیف پرونده های شورای حل اختلاف


رییس شورای حل اختلاف استان تهران از لزوم تعیین تکلیف پرونده هایی خبر داد که پس از گذشت سه ماه هنوز در مورد آن ها تصمیم گیری نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا مهدوی رییس شورای حل اختلاف استان تهران در نشست مدیران شورای حل اختلاف استان تهران اظهار کرد: پرونده هایی که بعد از گذشت سه ماه تاکنون در مورد آن ها تصمیم گرفته نشده باید به فوریت تعیین تکلیف شود.

وی گفت: سرپرستان باید در هر ماه اعلام کنند که چه تعداد پرونده بالای سه ماه تعیین تکلیف شده و بازرسین اعزامی به مجتمع ها محاسن، معایب و نقایص مجتمع ها را منعکس کنند تا در خصوص آن ها تصمیم گیری شود و به دنبال آن نیز سرپرستان مجتمع ها از لحاظ قابلیت و شایستگی ارزیابی و بررسی خواهند شد.

رییس شورای حل اختلاف استان تهران افزود: ظرف یک ماه آینده با همکاری مدیریت انفورماتیک شورای حل اختلاف استان تهران در خصوص دادرسی الکترونیکی اتاقی در کلیه مجتمع ها تهیه و از طریق ویدئوکنفرانس برخی از جلسات رسیدگی برگزار شود.

مهدوی تصریح کرد: بازسازی برخی از مجتمع ها در دستور کار قرار دارد و سرپرستان همواره در دسترس مردم باشند و خود را از دسترس مردم دور نکند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف پرونده های شورای حل اختلاف

لزوم تعیین تکلیف پرونده های شورای حل اختلاف