مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-06سياسي

تنها راه احقاق حقوق از دست رفته فلسطینیان مقاومت و ایستادگی است


نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران برای پاسداشت با شکوه این روز مهم و تاثیرگذار، - نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران برای پاسداشت با شکوه این روز مهم و تاثیرگذار، بر تحقق پیروزی و رهایی قدس و سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت هلال احمر در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی آمده است: ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و زمانی برای تمرین استقامت، صبر، مقاومت و خلوص و بندگی است که با گرامیداشت روز قدس و حمایت از مظلومان فلسطین در جمعه پایانی این ماه عزیز تکمیل می گردد.

فلسطین قلب امت اسلام بوده و روز قدس روز مظلومان و مستضعفان تاریخ امروز بشریت است زیرا یادگار و میراث گرانبهای رادمرد جماران، معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است.

اگر چه ده ها سال از آوار مصائب و آلام بر سر ملت فلسطین به دست رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی می گذرد اما این رژیم غاصب جنایتکار در سکوت دولت های غربی مدعی حقوق بشر به بمباران خانه ها، مدارس و مساجد و کشتار وسیع مردم بی دفاع، غیرنظامیان، زنان و کودکان شیرخوار ادامه می دهد و بر سیاهه جنایت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه احقاق حقوق از دست رفته فلسطینیان مقاومت و ایستادگی است

تنها راه احقاق حقوق از دست رفته فلسطینیان مقاومت و ایستادگی است