مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-06سياسي

حسینی: امام خمینی نخستین معترض اشغال فلسطین بود


رهبر حزب عدالت و توسعه افغانستان گفت: امام خمینی (ره) از آغاز شکل گیری اسراییل در فلسطین برای اولین بار اعتراض و اشغال سرزمین وحی را توسط رژیم صهیونیستی محکوم کرد.

- رهبر حزب عدالت و توسعه افغانستان گفت: امام خمینی (ره) از آغاز شکل گیری اسراییل در فلسطین برای اولین بار اعتراض و اشغال سرزمین وحی را توسط رژیم صهیونیستی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی همزمان با فرارسیدن روز قدس، در وبینار دفتر مرکز تبیان و خبرگزاری صدای افغان با عنوان قدس شریف، محور همگرایی و وحدت جهان اسلام گفت: نگاه امام خمینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فلسطین یک نگاه محوری و استراتژیک است چنانچه در فراز از جملات با معنا و مفهوم تاکید می کند که روز قدس روز حیات اسلام است.

رهبر حزب عدالت و توسعه افغانستان با استناد به سخنان امام خمینی (ره) گفت: ایشان از روز جهانی قدس به نام روز هوشیاری و بیداری مسلمانان یاد می کردند و به همین دلیل روز را به این موضوع اختصاص می دهد.

روز قدس که بنیان گذار آن امام خمینی(ره) است، همه ساله در جمعه آخر رمضان از سوی مسلمانان و حتی آزادی خواهان جهان گرامی نگه داشته شده و درقالب مختلف مظلومیت مردم فلسطین وظلم اسراییل جعلی یاد آوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: امام خمینی نخستین معترض اشغال فلسطین بود

حسینی: امام خمینی نخستین معترض اشغال فلسطین بود