مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-06ورزشي

سهم وزارت علوم از بودجه تصویبی مشخص نیست/افزایش 50 درصد حقوق هیات علمی


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه سهم وزارت علوم از بودجه تصویبی مشخص نیست، گفـت: به رغم این شرایط مشکلی برای پرداخت در دانشگاه ها از ابتدای سال ایجاد نشده است.

- رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه سهم وزارت علوم از بودجه تصویبی مشخص نیست، گفـت: به رغم این شرایط مشکلی برای پرداخت در دانشگاه ها از ابتدای سال ایجاد نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در ایلام که امروز با حضور رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: حوزه های دانشجویی در دوران مسئولیت دولت تدبیر و امید با هدف تأمین تسهیلات معیشتی و رفاهی برای دانشجویان کشور اقدامات متنوعی در حوزه ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی، ارتقای سطح کیفی فضاهای خوابگاهی، تغذیه دانشجویی، ساخت سلف سرویس ها و صنعتی سازی آشپزخانه های دانشگاهی کشور و نیز توسعه فضاهای ورزشی را به سرانجام رسانده است.

وی در ادامه تصریح کرد، افتتاح هایی که امروز انجام می گیرد تنها گوشه ای از مجموعه پروژه هایی است که در طول هفت سال و خورده ای در تصدی دولت تدبیر و امید اجرا و به بهره برداری رسیده است.

در واقع در حوزه های خوابگاه های دانشجویی با توسعه جدی روبرو بودیم و هم اینکه خوابگاه های موجود در طرح ارتقای کیفی تعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم وزارت علوم از بودجه تصویبی مشخص نیست/افزایش 50 درصد حقوق هیات علمی

سهم وزارت علوم از بودجه تصویبی مشخص نیست/افزایش 50 درصد حقوق هیات علمی