مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-06سياسي

آگاه سازی جامعه زمینه پیشرفت و موفقیت را مهیا می کند


فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه آگاه سازی جامعه زمینه پیشرفت و موفقیت را مهیا می کند، گفت: هر جا اطلاع رسانی و بصیرت عمومی افزایش داشت نتیجه مطلوبی دیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دورانی سخت برای همه اقشار جامعه به ویژه قشر زحمتکش معلمان دانست و اظهار داشت: فضای مجازی با همه نقاط ضعف و قوت به میدانی برای نمایش توانمندی معلمان تبدیل شد و قشر فرهیخته فرهنگی با تولید محتواهای الکترونیکی، توانمندی، فداکاری و اخلاص خود را به جامعه نشان داد.

وی افزود: تجلیل از این معلمان عزیز؛ کمترین کاری است که در برابر زحمات وصف ناپذیر این قشر باید انجام دهیم.

فرماندار مهرستان بیان داشت: این هفته یاد آور رشادت های انسان های شریف و فرهیخته است که تحت هیچ عنوانی سنگر آموزش را ترک نمی کنند و فلسفه آموزش و تربیت را به فراموشی نمی سپارند.

وی با اشاره به اینکه آگاه سازی جامعه روند پیشرفت و موفقیت را مهیا می کند، گفت: هر کجا اطلاع رسانی و بصیرت عمومی افزایش داشت نتیجه مطلوبی دیدیم.

دهواری بیان کرد: تلاش می کنیم بستر لازم را برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فراهم باشد و در این مسیر از همه امکانات استفاده خواهیم کرد، در این راستا انتظار داریم قشر فرهنگیان که همیشه قشر پیشرو و تأثیرگذار جامعه بودند در انتخابات هم همراه ما باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی جامعه زمینه پیشرفت و موفقیت را مهیا می کند

آگاه سازی جامعه زمینه پیشرفت و موفقیت را مهیا می کند