مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-06سياسي

صلاحیت 83 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر کرمانشاه تایید شده است


دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون در استان صلاحیت 83 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تایید شده و ادامه کار بررسی صلاحیت ها هم اکنون در هیات نظارت استان در دست پیگیری است.

- صلاحیت 83 درصد داوطلبان انتخابات "شوراهای شهر" کرمانشاه تایید شده است ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون در استان صلاحیت 83 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تایید شده و ادامه کار بررسی صلاحیت ها هم اکنون در هیات نظارت استان در دست پیگیری است.

جلیل بالایی در نشست خبری امروز (16 اردیبهشت) با اشاره به شروع بررسی تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیات نظارت استان گفت: از 13 اردیبهشت ماه فرصت 10 روزه برای بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت استان کلید خورده است.

وی افزود: هیات نظارت استان 10 روز فرصت دارد تا بررسی ها را انجام و نتیجه را به ستاد انتخابات استان گزارش دهد.

بالایی تصریح کرد: بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع انتخابات، از مجموع هزار و یازده نفر داوطلب ثبت نام شده در این دوره انتخابات شوراهای شهر، 895 نفر از فیلترهای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان عبور کرده و تایید شده اند، 170 نفر نیز رد صلاحیت شده و برای بررسی مجدد به هیات های نظارت استان طرح شکایت کرده اند و در این بین نیز 46 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 83 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر کرمانشاه تایید شده است

صلاحیت 83 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر کرمانشاه تایید شده است