مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-06اقتصادي

بهره برداری از 190طرح به ارزش 250 هزار میلیارد ریال در مناطق آزاد


مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از بهره برداری 190 طرح در مناطق آزاد به ارزش 250 هزار میلیارد ریال و ایجاد 12 هزار شغل تا پایان مأموریت دولت دوازدهم خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمید رضا مومنی شب گذشته در پایان سفر یک روزه خود به جزیره کیش با اشاره به بهره برداری از طرح های شاخص مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در سه مرحله با دستور رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس گفت: تا پایان ماموریت دولت دوازدهم 2 برنامه دیگر برای بهره برداری از طرح های عمرانی مناطق آزاد کشور برنامه ریزی شده است.

به گفته مومنی در مرحله چهارم 100 طرح و در مرحله پنجم نیز 90 طرح با 250 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای 12 هزار نفر به بهره برداری می رسد.

مشاور رییس جمهوری یادآور شد: معتقدیم در مجموع طرح های اجرا شده در هشت سال گذشته، مناطق ویژه اقتصادی کاربردهای واقعی خود را بروز داده به طوری که در 2 سال گذشته تراز تجاری مناطق ویژه اقتصادی کشور مثبت شده است.

مومنی با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت اصولی خود با تاسیس هفت منطقه آزاد تجاری و 13 منطقه ویژه اقتصادی را اعلام کرده است افزود: این مناطق با رویکرد متفاوتی در ارتباط با محدوده، اختیارات و کارکردهای آن ایجاد خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 190طرح به ارزش 250 هزار میلیارد ریال در مناطق آزاد

بهره برداری از 190طرح به ارزش 250 هزار میلیارد ریال در مناطق آزاد