مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-06سياسي

پیام آزادی قدس را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانیم


امسال نیز مانند سال گذشته محدودیت های کرونا مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس است ولی پیام آژادی قدس را را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانیم.

- حجت الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت روز قدس، گفت: این روز، روز احیای عزت امت اسلامی است و با توجه به درایت و تیزبینی امام راحل ناظر به تشخیص عمق راهبردی جمهوری اسلامی، جهان اسلام و فرمان امام (ره) که فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است ، یک وحدت و همگرایی در جهان اسلام جهت مقابله با اسراییل به وجود آوردند.

وی ادامه داد: به مرور زمان با توجه به خلوص نیت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ملت های آزاده دیگری در این همبستگی با مسلمان ها شریک شدند و امروز شاهد هستیم در 100 نقطه دنیا همه آزادگان و مستضعفان دست در دست هم با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می کنند و این از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی است که مسئله قدس را در جهان اسلام احیا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه با محوریت جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم جبهه مقاومت، اسراییل نتوانست به اهداف و نقشه های خود برسد، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی و محوریت امام راحل در محوریت مسئله قدس نبود شاید امروز نامی از فلسطین و مرزهای آن در گستره بین الملل مطرح نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آزادی قدس را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانیم

پیام آزادی قدس را از طریق فضای مجازی به گوش جهانیان می رسانیم