مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-06سياسي

برگزاری پرشور مراسم شب های قدر در لرستان با رعایت پروتکل ها


مراسم شب های قدر در استان پر شور و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج شنبه در جلسه آموزه هایی از قرآن کریم با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: با توجه به فضیلت های شب های قدر، جوانان و مردم از این فرصت نهایت بهره برداری را به عمل آوردند.

تشریح اوصاف فرشتگان وی با اشاره به سوره قدر و نزول ملائکه در شب های قدر، عنوان کرد: کلمه ملائکه جمع ملک است و ملک موجوداتی هستند که واسطه بین خدا و عالم دنیا هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: عالم غیب و ماده از پایه های جهان شناسی اسلامی است، در جهان شناسی اسلامی یک عالم غیب و یک عالم آشکار داریم، مقصود از عالم پنهان و غیب آن چیزهایی است که از حوزه ادراک حسی خارج است و نمی توان با حواس متعارف به درک آنها نائل شد، خارج از حیطه حواس ظاهری است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه عالم مشهود و ماده در حوزه ادراک حسی است و چیزهایی است که با حواس قابل درک هستند گفت: در این راستا فرشتگان و پدیده وحی نمونه هایی از عالم غیب هستند، در خصوص اهمیت ملائکه به خصوص در سوره قدر تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَهُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ ، در باب ملائکه سخن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پرشور مراسم شب های قدر در لرستان با رعایت پروتکل ها

برگزاری پرشور مراسم شب های قدر در لرستان با رعایت پروتکل ها