مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-06سياسي

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است


طبق منویات و تاکیدات رییس دستگاه قضا مبنی بر حمایت از کارگران، یکی از اهداف این مجموعه پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است.

- ، اسماعیل دهقان شوازی، ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از یکی از شرکت های تولیدی در بافق اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رفع موانع تولید تعامل و همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در جهت تولید و رونق اقتصادی مورد تاکید است و مسائل و مشکلات مجموعه تولیدی و سرمایه گذاری به محض اطلاع جهت حل فصل در شورای اداری مطرح می شود.

وی در مورد اقدامات مهم دستگاه قضا در دوره تحول عنوان کرد: از اهداف مهم قوه قضاییه، رفع موانع تولید و برطرف کردن مشکلات همچنین احیای کارخانه ها و کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل و حمایت از نیروی کار و کارگر است.

دهقان شوازی با اشاره به تهیه مواد اولیه و سایر مایحتاج تولید در شهرستان بیان کرد: تولید کننده و صنعتگر در این شهرستان تا آنجا که امکان دارد مواد اولیه و مایحتاج تولید مورد نیاز خود را از همین شهرستان تأمین کند تا علاوه بر گردش مالی بهتر در رونق تولید نیز تاثیرگذار بوده و شهروندان بافقی از انتفاع بیشتری بهره مند شوند.

رییس دادگستری بافق یادآور شد: این حوزه قضایی با جدیت تمام، همه ظرفیت های خود را در راستای کمک به تولید به کار خواهد گرفت و حمایت های حقوقی و قضایی از صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است

راهبرد دستگاه قضا حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است