مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-06سياسي

لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین المللی آلمان


رییس انجمن پاراتیراندازی از لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین المللی آلمان به دلیل تشدید بیماری کرونا خبر داد.

- رییس انجمن پاراتیراندازی از لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین المللی آلمان به دلیل تشدید بیماری کرونا خبر داد.

رقیه الله کرمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات بین المللی پاراتیراندازی قرار بود اواخر اردیبهشت در آلمان برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا در آلمان، این مسابقات از سوی کشور میزبان لغو شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ارزیابی رکورد تیراندازان تا قبل از اعزام به توکیو، تورنمنتی پیش بینی شده است یا خیر؟ گفت: آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه در پاراتیراندازی خردادماه در آمریکای جنوبی برگزار می شود که به دلیل طولانی بودن مسافت و توزیع کم سهمیه، تیرانداز به این تورنمنت اعزام نخواهیم کرد.

بنابراین ارزیابی رکورد تیراندازان برای اعزام به توکیو بر مبنای همان رکوردگیری درون اردویی خواهد بود.

رییس انجمن پاراتیراندازی از ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی، محمدرضا میرشفیعی و رقیه شجاعی 5 تیرانداز پارالمپیکی حاضر در اردو نام برد و افزود: این 5 تیرانداز نفرات اعزامی به توکیو هستند که رکورد آنها در 5 مرحله اردوی آماده سازی که تا زمان اعزام به توکیو پیش بینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین المللی آلمان

لغو اعزام تیراندازان پارالمپیکی به مسابقات بین المللی آلمان