مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-06سياسي

پیشرفت و توسعه مناطق آزاد کشور با اصلاح ساختار سازمانی


دبیر شورای عالی مناطق آزاد باتاکید براهمیت اصلاح ساختار سازمانی در پیشرفت و توسعه مناطق آزاد گفت: گزینش مدیران متخصص وفنی وبرنامه ریزی مدون بخش مالی دو رکن اصلی اصلاح ساختارسازمانی است.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور روز گذشته در نخستین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی این منطقه اطلاعات و فناوری و تامین منابع مالی را از اولویت های مناطق آزاد کشور در اصلاح ساختار سازمانی برشمرد و تاکید کرد: در حوزه اطلاعات و فناوری گزینش مدیران متخصص و فنی درجهت تقویت و پیشرفت این مناطق ضروری است در غیر این صورت با چالش های متعددی مواجه خواهیم شد.

حمیدرضا مومنی در خصوص اصلاح بودجه و ساختار سازمانی تصریح کرد: مناطق آزاد کشور باید بر اساس رویکرد، ماموریت ها و وظایف خود نسبت به پیشبرد اهداف تعیین شده گام های موثری بردارند.

وی در ادامه سخنان خود از برنامه ریزی مدون در بخش مالی خبر داد و گفت: اقدامات موثری که برای تامین منابع مالی در سازمان منطقه آزاد کیش تحقق یافته است باید به عنوان یک الگو و فرهنگ به مناطق آزاد کشور نیز تسری یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و توسعه مناطق آزاد کشور با اصلاح ساختار سازمانی

پیشرفت و توسعه مناطق آزاد کشور با اصلاح ساختار سازمانی