مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-06سياسي

سردار شهید «محمدحسین غیب پرور» آیینه تمام نمای اخلاص+تصاویر


حضور در خانوده ای که ذکر نام و یاد حسین شهید و برگزاری مراسمات مذهبی امری همیشگی و متداول بود از محمدحسین نوجوانی مذهبی و آشنا به مسائل دینی و مقید می سازد، - پس از یک سال  با تغییر سیستم آموزش و پرورش پنجم ابتدایی نظام جدید را مجدداً گذرانیده و یک سال بعد مجدد به دهدشت باز می گردد و در مدرسه راهنمایی تحصیلی طالقانی (کیوان) مشغول تحصیل شد و پس از گذراندن دوران راهنمایی به هنرستان صنعتی دهدشت راه می یابد.

با آغاز تحرکات انقلابی در شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت محمدحسین نیز ندای انقلاب و امام لبیک گفت و پای ثابت فعالیت های انقلابی و تظاهرات در شهر دهدشت بود.

با پیروزی انقلاب و تشکیل بسیج شهید محمدحسین غیب پرور به سپاه دهدشت می پیوندد و به ماهشهر می روند مدت پانزده روز در آنجا  کار انتقال مهمات به جبهه را انجام می دادند.

قائم مقامی سپاه دهدشت انتخاب می شود.

شهید غیب پرور در تاریخ 15 بهمن 62 به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شود  در عملیات بزرگ خیبر شرکت می کند و  دچار مجروحیت می شود و مدتی در بیمارستان بستری بود و سپس به خانه باز می گردد و پس از مدتی مجدد  به جبهه برمی گرد که نهایتا در  و در تاریخ 16 اردیبهشت 63 در پاسگاه زید عراق به فیض شهادت نائل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید «محمدحسین غیب پرور» آیینه تمام نمای اخلاص+تصاویر

سردار شهید «محمدحسین غیب پرور» آیینه تمام نمای اخلاص+تصاویر