مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-06سياسي

فراخوان عهد همدلی در حمایت از مردم فلسطین


در آستانه روز جهانی قدس، دفتر نمایندگی نهاد رهبری در علوم پزشکی شیراز، فراخوانی با عنوان عهد همدلی با هدف حمایت از مردم فلسطین، را منتشر کرده است.

- ایسنا/فارس در آستانه روز جهانی قدس، دفتر نمایندگی نهاد رهبری در علوم پزشکی شیراز، فراخوانی با عنوان "عهد همدلی" با هدف حمایت از مردم فلسطین، را منتشر کرده است.

دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی فراخوانی مردم ایران را به همدلی با مردم فلسطین از طریق ارسال پیام های نوشتاری، ویدئویی و صوتی در فضای مجازی دعوت کرد.

براساس این فراخوان، شرکت کنندگان می توانند پیام هایی را در فالب نوشتارهای متنی و کلیپ های ویدئویی خطاب به مادران، پدران، دختران و پسران و همسالان فلسطینی خود به زبان های فارسی یا عربی و از طریق پیام رسان واتس آپ، ارسال کنند.

دراین فراخوان آمده است: خطاب پیام هر شخص می تواند با توجه به شرایط شخصی، یک گروه خاص از فلسطنیان باشد؛ به این معنا که اگر نام فردی محمد باشد، می تواند برای فلسطینیانی که نامشان محمد است، پیام بدهد.

براساس این فراخوان، شماره 9197799086، برای ارسال این پیام ها تعیین و اعلام شده است که علاقه مندان پیام خود را از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ، برای مخاطبان فلسطینی، ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان عهد همدلی در حمایت از مردم فلسطین

فراخوان عهد همدلی در حمایت از مردم فلسطین