مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-06پزشكي

برگزاری دومین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده های علوم پزشکی کشور


دومین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

- دومین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده های علوم پزشکی کشور توسط مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات با حضور دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر خرم خورشید(مشاور علمی و فن آوری معاونت تحقیقات و فن آوری)، و با حضور معاونین تحقیقات و فن آوری دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و روسای پژوهشکده های علوم پزشکی در تاریخ 1400/02/15 برگزار شد.

بنابر اعلام سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، این سلسله نشست ها با هدف مدیریت بهینه و ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مورد انتظار، با استفاده از تجارب پژوهشکده های برتر کشور و به منظور بحث و تبادل نظر برگزار می گردد.

در دومین وبینار که مربوط به عملکرد وتجارب پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم، (دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی)، متشکل از هشت مرکز تحقیقات، کلینیک تخصصی، آزمایشگاه های پژوهشی و شرکت دانش بنیان می باشد، گزارشی از فعالیت ها، تجارب و درس های آموخته شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده های علوم پزشکی کشور

برگزاری دومین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده های علوم پزشکی کشور