مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-06حوادث

نیروهای امدادی هلال احمر به 368 آسیب دیده از سیل امدادرسانی کردند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی بارندگی های اخیر به 368 اسیب دیده از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی ارائه شد.

- ، محمدرضا رضایی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی هشدار هواشناسی از دوشنبه هفته جاری 140 نفر نیروی امدادی به حالت آماده باش کامل درآمدند، اظهار داشت: طی این مدت نیروهای امدادی در 44 منطقه شهرستان های درمیان، قاین، بیرجند، طبس، سربیشه، نهبندان، خوسف و فردوس به ارائه خدمات به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه 111 خانوار از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در این حوادث بهره مند شده اند، افزود: در مجموع به 368 اسیب دیده از بارندگی های اخیر خدمات امدادی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، 179 نفر در قالب 66 تیم امدادی به محل اعزام شده اند، افزود: در این حوادث در مجموع 61 دستگاه تجهیزات شامل 18 دستگاه آمبولانس، 43 دستگاه خودروی نجات و 52 دستگاه موتور پمپ و لجن کش بکارگیری شده اند.

رضایی از پیدا کردن 15 مفقودی حادثه سیل توسط نیروهای هلال احمر در استان خبر داد و گفت: این افراد در بارندگی های چند روز اخیر در شهرستان های طبس، فردوس، درمیان و سرایان مسیر خود را گم کرده بودند که با تلاش نیروهای امدادی پیدا و به مکان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امدادی هلال احمر به 368 آسیب دیده از سیل امدادرسانی کردند

نیروهای امدادی هلال احمر به 368 آسیب دیده از سیل امدادرسانی کردند