مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-06سياسي

روحانی: روز قدس را پاس می داریم ولی به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی نخواهیم داشت


بیش از 2 هزار میلیارد تومان قرارداد بین دانشگاه ها و بخش صنعت منعقد شده است که نشان می دهد ارتباط بین دانشگاه ها و بخش صنعت و تولید ارتقا یافته و کار بسیار بزرگی است.

- رییس جمهور گفت: بیش از 2 هزار میلیارد تومان قرارداد بین دانشگاه ها و بخش صنعت منعقد شده است که نشان می دهد ارتباط بین دانشگاه ها و بخش صنعت و تولید ارتقا یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در آیین افتتاح چند طرح بزرگ وزارتخانه های علوم تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش، گفت: دولت در شرایط سخت ارزی و مالی طی سال های گذشته، توانست ده ها میلیون یورو برای ساخت آزمایشگاه در دانشگاه ها اختصاص دهد.

رییس جمهوری افزود: این گزارش ها نشان می دهد کشور در این 8 سال حرکت و پیشرفت بسیار خوبی در زمینه علم و دانش داشته است و توانسته ایم از رتبه بیست و یکم به رتبه پانزدهم برسیم و این یعنی دانشجوها، دانشگاه ها و فضاهای تحقیقاتی و پارکهای علمی و فناوری ما همه فعال بوده اند و اساس هدف دولت از روز آغاز این بود که دانشگاه ها را به مراکز تولیدی به ویژه به مراکز صنعتی متصل کند و همچنین دانشگاه ها به طور مداوم با مراکز تحقیقاتی و پردیس ها در ارتباط مستقیم باشند و امروز شاهد آن هستیم اطراف دانشگاه ها، مراکز علمی فناوری و نوآوری شکل گرفته است و این تحول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: روز قدس را پاس می داریم ولی به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی نخواهیم داشت

روحانی: روز قدس را پاس می داریم ولی به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی نخواهیم داشت