مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-06سياسي

دانشگاه های کشور در اغلب رشته ها توان رقابت با دانشگاه های برتر دنیا را دارند


حاصل فعالیت های علمی و فناورانه سال های پس از انقلاب، امروز در حوزه ها و رشته های تخصصی دانشگاه های کشور دیده می شود که توان رقابت با برترین دانشگاه های جهان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور غلامی در آیین افتتاح طرح های ملی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که با حضور رییس جمهور و به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانسی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب، ایام سوگواری شهادت مولای متقیان امام علی (ع) را تسلیت گفت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه برادران ایمانی را داشت.

وی همچنین با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری، به مقام شامخ و بلند معلمان و استادان ادای احترام کرد و گفت: قدردان همه عالمان، صاحبان اندیشه، مدیران، علاقمندان و خیرین حوزه های مختلف دانش و فناوری هستیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در این آیین اظهار داشت: جامعه جدید بر مبنای دستاوردهایی که در عرصه های مختلف کسب می کند شناخته می شود و جایگاه و اقتدار کسب می کند.

جمعیت جوان برخوردار از دانش روز و فناوری های نوین سرمایه ای عظیم و اقتدار آفرین است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فعالیت های علمی و فناورانه سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آهنگ و روند رو به رشد داشته است و گواه این تلاش و اهتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های کشور در اغلب رشته ها توان رقابت با دانشگاه های برتر دنیا را دارند

دانشگاه های کشور در اغلب رشته ها توان رقابت با دانشگاه های برتر دنیا را دارند