مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-06اقتصادي

بیش از 80 درصد مدارس ایمن هستند/استانداردسازی روزانه 94 کلاس درس


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در هشت سال گذشته علی رغم تمام محدودیت ها و معذوریت ها میزان کلاس های درس غیراستاندارد کشور هم به 19.

5 درصد کاهش یافته است و هم اکنون بیش از 80 درصد مدارس ایمن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت آموزش و پرورش (افتتاح متمرکز 268 فضای آموزشی با 1295 کلاس درس) که با حضور رییس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: به نمایندگی از همکارانم در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه ساز، مفتخرم که از سال 1399 تا امروز، برای چهارمین بار شاهد اهتمام رییس جمهور به مسئله مهم مدرسه سازی به عنوان کانون تحول و توسعه پایدار در کشور باشم.

وی افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور توانسته است در هشت سال اخیر جهش چشمگیری در حوزه ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی کشور ایجاد کند؛ به گونه ای که می توان از آن به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید یاد کرد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه حضور زنان و مردان روشن ضمیری مانند حافظی ها، مصلی نژادها، ابراهیمی ها، گیتی نژادها موجب شد تعهدات خیرین از 532 میلیارد تومان در سال 1392 به بیش از 3000 میلیارد تومان در سال 1399 برسد، اظهار کرد: علاوه بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 درصد مدارس ایمن هستند/استانداردسازی روزانه 94 کلاس درس

بیش از 80 درصد مدارس ایمن هستند/استانداردسازی روزانه 94 کلاس درس