مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-06سياسي

هرگونه دو قطبی سازی به نفع دشمن است/انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است، گفت: هرگونه دو قطبی سازی در این شرایط به نفع دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار صبح پنج شنبه در مراسم محوری روز قدس در خراسان جنوبی که در حسینیه جماران بیرجند با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهارکرد: صهیونیست به دلیل نژادپرستی همه چیز را برای خود می خواهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یهودیان افراطی و یا همان صهیونیست ها گاه با ادعاهای غلط بهشت را تنها برای خود می خواهند، بیان کرد: انقلاب اسلامی صهیونیست افراطی را از ادعای گرفتن نیل تا فرات به عقب برگرداند.

خسروی ادامه داد: اما امروزه انقلاب اسلامی و جریان مقاومت قصه را بر عکس کرده و رژیم صهیونیستی امروز در محاصره نیروهای مقاومت است.

وی با بیان اینکه در جنگ 33 روزه دیدیم که چگونه عکس ادعای آمریکایی ها اسراییل مجبور به پذیرش شکست شد، افزود: ضربات جنگ 33 روزه تا همین امروز نیز صهیونیست را مستأصل کرده است و شکست های او همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید ولی به نظر می رسد در همین 25 سال نیز صهیونیست آرامش نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه دو قطبی سازی به نفع دشمن است/انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی

هرگونه دو قطبی سازی به نفع دشمن است/انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی