مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-06پزشكي

کرونای جهش یافته 3 تاجر هندی تایید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا قدیر اظهار کرد: بیش از دو هفته قبل 11 نفر تاجر از هند وارد قم شده بودند که در هتل محل سکونت بلافاصله شناسایی و با توجه دستورالعمل وزارت بهداشت تست بر روی آن ها انجام شد که تست کرونای سه نفر مثبت شده و برای بررسی .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام آخرین گزارش از مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونای هندی در قم بیان کرد: تست کرونای جهش یافته هندی سه نفر از 11 تاجر هندی که دو هفته قبل وارد قم شده اند، مثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا قدیر اظهار کرد: بیش از دو هفته قبل 11 نفر تاجر از هند وارد قم شده بودند که در هتل محل سکونت بلافاصله شناسایی و با توجه دستورالعمل وزارت بهداشت تست بر روی آن ها انجام شد که تست کرونای سه نفر مثبت شده و برای بررسی نوع جهش یافته هندی به انستیتو پاسپور تهران ارسال شد.

وی تصریح کرد: قرنطینه این افراد از همان ابتدا انجام و عملیات رهگیری صورت گرفت که در این خصوص 300 نفر که با این مسافران در ارتباط بودند، مورد رهگیری و تست قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: از این 300 نفر رهگیری صورت گرفته، تست کرونای معمولی 5 نفر مثبت اعلام شد که ارتباط های آن ها هم در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای جهش یافته 3 تاجر هندی تایید شد

کرونای جهش یافته 3 تاجر هندی تایید شد