مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-06پزشكي

موارد ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 32 هزار901 مورد رسید


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: موارد ابتلاء بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 32 هزار901 مورد رسید و در شبانه روز گذشته 5 نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه عوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی گفت: موارد ابتلاء بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان با افزایش 59 مورد در شبانه روز گذشته به 32 هزار901 مورد رسید و متاسفانه در شبانه روز گذشته 5 نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر این موضوع که رعایت دستورالعمل های بهداشتی حائز اهمیت است، افزود: به افراد پرخطر، افراد دارای بیماری زمینه ای و سالمندان توصیه می شود در تجمعات شرکت نکنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نگرانی از خطر ورود ویروس جهش یافته هندی به کشور ادامه داد: مردم کماکان برای مقابله با ویروس کرونا باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی گفت: واکسیناسیون جمعیت عمومی برای افراد بالای 80 سال در حال انجام است و از هم استانی های عزیز درخواست می شود نسبت به دعوت تلفنی که توسط مراقبین سلامت انجام می شود پاسخگو باشند و بر اساس زمان بندی که اعلام می گردد حتما سالمندان را برای دریافت واکسن به مراکز تعیین شده ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 32 هزار901 مورد رسید

موارد ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان به 32 هزار901 مورد رسید