مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-06سياسي

سردار سلامی: سپاه از هیچ جریانی در انتخابات حمایت نمی کند


طبق قانون اساسی نظامیان هم می توانند در انتخابات شرکت کنند اما این یک انتخاب شخصی است و هیچ حمایت و تشویقی از سوی سپاه برای او وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح فعالیت های سپاه قدس در منطقه گفت:سپاه قدس پیشانی جنگی وسیعی تشکیل دادکه دشمن را در هر نقطه ای با یک ساختار قدرت مواجه کردو باعث تحلیل قدرت آمریکا شد.

سردار حسین سلامی که در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما حضور داشت، افزود:هنر سپاه قدس شکست دادن قدرت آمریکا و یک برانگیختگی در مقابل این کشور در منطقه بود.

وی افزود: آمریکا مجبور است که به تدریج منطقه خارومیانه را ترک کند امروز شما می بینید که بخش هایی از واحدهای نظامی ارتش تروریستی آمریکا از افغانستان در حال خروج است که این فرآیند خروج حاصل تحمیل اراده ملت ها به شمار می ورد.

سلامی خاطر نشان کرد: این اراده از طرف ملتهایی که آمریکایی ها سرزمین آنها را برای مدت ها اشغال کرده بودند شکل گرفته که نمونه آن را در عراق در حال مشاهده هستیم فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکایی ها هم تحت فشار سیاسی هم فشار افکار عمومی و هم تحت فشار جریانات و گروه های مقاومت هستند.

وی افزود: ما با یک پدیده سیاسی جدیدی در سطح جهان و منطقه روبرو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: سپاه از هیچ جریانی در انتخابات حمایت نمی کند

سردار سلامی: سپاه از هیچ جریانی در انتخابات حمایت نمی کند