مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-06سياسي

جزییات برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس در ایلام اعلام شد


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه هایی در گرامیداشت روز جهانی قدس با شعار محوری آزادی قدس نزدیک است در استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه هایی در گرامیداشت روز جهانی قدس با شعار محوری " آزادی قدس نزدیک است" در استان خبر داد.

  حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در راستای برگزاری میدانی مراسم، تمهیداتی به منظور بزرگداشت این روز تاریخ ساز و پُراهمیت اندیشیده شده است.

وی گفت : به همین منظور دکتر سید محمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان میهمان ویژه به صورت زنده از سیمای مرکز استان در ساعت 22 امروز پنجشنبه 16 اردیبهشت برای مردم استان سخنرانی خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: تبلیغات گسترده محیطی و اجرای ویژه برنامه های مختلف رسانه ای و بهره گیری از ظرفیت تأثیر گذار فضای مجازی برای انتشار و انعکاس محتواهای تولید شده ویژه روز قدس در دستور کار قرار گرفته شده است .

وی آتش زدن پرچم اسراییل غاصب و آمریکای جهانخوار ، مسابقه نقاشی مجازی ویژه نوجوانان را از دیگر برنامه ویژه گرامیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس در ایلام اعلام شد

جزییات برنامه های گرامیداشت روز جهانی قدس در ایلام اعلام شد