مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-06فرهنگي

رونمایی از چهار کتاب 2 پژوهشگر شیرازی


به مناسبت روز شیراز، طی مراسمی از چهار کتاب تالیف شده توسط 2 پژوهشگر و نویسنده شیرازی، در خانه تاریخی فرصت الدوله رونمایی شد.

- ایسنا/فارس به مناسبت روز شیراز، طی مراسمی از چهار کتاب تالیف شده توسط 2 پژوهشگر و نویسنده شیرازی، در خانه تاریخی "فرصت الدوله" رونمایی شد.

همزمان با 15 اردیبهشت و در بزرگداشت روز شیراز، از کتاب های پرنده و دیوار و اکبر دایی محمد (داش آکل) اثر دکتر مصطفی ندیم و کتاب های گذرگاه تنگ تنهایی و مستوران قباب غیرت اثر دکتر محمدرضا خالصی، با حضور مدیرکل و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نویسندگان این آثار، رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این برنامه با گرامیداشت روز شیراز، گفت: سال 99 به همت اهالی فرهنگ و هنر، شیراز پایتخت کتاب ایران شد، اما با شیوع کرونا، تمام برنامه ها تحت تأثیر این بیماری قرار گرفت؛ ازجمله بزرگترین رویداد یعنی نمایشگاه کتاب فارس برگزار نشد و قطعا برنامه هایی که برای این منظور تدوین شده هم تحت الشعاع قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، صابر سهرابی افزود: امروز شاهد رونمایی آثار نوشتاری 2 استاد ادبیات شهر شیراز هستیم.

این عزیزان در راستای فرهنگ شیراز و فارس، زحمات بسیاری کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چهار کتاب 2 پژوهشگر شیرازی

رونمایی از چهار کتاب 2 پژوهشگر شیرازی