مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-06سياسي

تعبیه بیش از 5000 صندوق اخذ رای الکترونیکی برای انتخابات شورای شهر در مشهد


نشست ستاد انتخابات استان به ریاست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان رضوی نشست ستاد انتخابات استان به ریاست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

محمدعلی نبی پور در جلسه ستاد انتخابات استان که در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد با اشاره به وسیع بودن حوزه برگزاری انتخابات اظهار کرد: وقتی کار سنگین است، جزیی کردن کار و دخیل کردن افراد بیشتر بهترین روش برای افزایش سلامت انتخابات است و در همین راستا تقسیم مشهد به منطقه و نواحی مختلف از اقدامات منطقی و از طرفی هم برای حل مشکلات اجرایی انتخابات می باشد.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی به برگزاری انتخابات الکترونیکی در مشهد پرداخت و افزود: مشهد با بیش از5000 صندوق، بزرگترین حوزه انتخابیه الکترونیکی در کشور است که باید به عنوان یک کار الگویی به آن توجه شود و می تواند در ادوار آینده از آن به عنوان یک نمونه موفق برای الکترونیکی کردن انتخابات در کشور استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با بیان اینکه مشهد برای رفع برخی ابهامات مطرح در حوزه انتخابات الکترونیکی شهر پایلوت است، تاکید کرد: بهتر است قبل از انتخابات چند مانور برگزار شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیه بیش از 5000 صندوق اخذ رای الکترونیکی برای انتخابات شورای شهر در مشهد

تعبیه بیش از 5000 صندوق اخذ رای الکترونیکی برای انتخابات شورای شهر در مشهد