مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-06بين الملل

مرکل خروج نیروهای خارجی از لیبی را نشانه مهمی دانست


سخنگوی دولت آلمان گفت، آنگلا مرکل روز چهارشنبه خطاب به رجب طیب اردوغان اظهار داشت که خروج نیروهای خارجی از لیبی یک سیگنال مهم است.

- مرکل خروج نیروهای خارجی از لیبی را "نشانه مهمی" دانست سخنگوی دولت آلمان گفت، آنگلا مرکل روز چهارشنبه خطاب به رجب طیب اردوغان اظهار داشت که خروج نیروهای خارجی از لیبی "یک سیگنال مهم" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد، آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور و رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه متعهد شدند تا از دولت موقت جدید لیبی حمایت کنند.

سخنگوی دولت آلمان تصریح کرد: مرکل و اردوغان در یک کنفرانس ویدیویی توافق کردند تا از دولت موقت لیبی به ریاست عبدالحمید الدبیبه در تلاش هایش برای بهبود خدمات به مردم و تدارک انتخابات تا پایان سال جاری میلادی حمایت کنند.

وی گفت: مرکل تاکید کرد که آغاز سریع خروج سربازان و مزدوران خارجی سیگنال مهمی را ارسال خواهد کرد.

در همین زمینه، عبدالحمید الدبیبه تاکید کرد که دولت به دنبال خاتمه دادن به همه پرسی قانون اساسی، برگزاری انتخابات و پایان دادن مراحل انتقالی در پایان سال جاری میلادی است.

الدبیبه طی مصاحبه با شبکه الجزیره توضیح داد که دولت وی در ارزیابی توافقنامه دریایی منعقد شده میان دولت توافق ملی و ترکیه با یونان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکل خروج نیروهای خارجی از لیبی را نشانه مهمی دانست

مرکل خروج نیروهای خارجی از لیبی را نشانه مهمی دانست